HitBladi HitBladi
random

آخر الأخبار

random
random
جاري التحميل ...

سارة نخلة ترفع قضية "خلع" على زوجها

هيت بلادي : 
رفعت الممثلة السورية ​سارة نخلة​ قضية "خلع"، لتنفصل رسميا عن الممثل المصري أحمد عبد الله محمود.
وكتبت سارة على صفحتها الخاصة: "بما أنه كان عاماً مليئًا بجلسات لمحكمة الأسرة و غيرها من المحاكم فحبيت ابتدى سنة جديدة بعيدا عن كل دا و كان لازم أخلص بعد مرمطة سنة ونص ... النهاردة عملت قضية خلع و تنازلت عن كل حقوقى الزوجية مقابل حريتى و طلاقى عشان ابقى فاضية لشغلي و حياتى"
وتابعت: "الله تعالى قال تسريحٌ بإحسان وأنا بقالى سنة ونص متمرمطة عشان احصل على التسريح دا و لكن اضطريت للخلع عشان انا خلقت حرّة ومش ممكن حد يستعبدني او يمرمطني و عشان العشرة و العيش و الملح و عشان ما يتقلش عليه مخلوع بعد السنين دي كلها كنت مأجلة الخطوة دي بس سبحانك ربي صبرت كتير بالأدب و الاحترام بس خلاص ... هو شخص مؤدب و على دماغى من فوق بس الخلع هو الحل النهائى و فداهية حقوقي الزوجية مهما كانت.. راح من عمري 5 سنين زواج مش هازعل على فلوس بقا"

واضافت: "ألف كلمة مخلوع ولا اسمع ان عندي جلسة جديدة وحدة فى 2020 فى محكمة الأسرة خلاص فرهدت ولو على الفلوس ربنا بيعوض".
وكانت محكمة جنح مستأنف أكتوبر قد قضت برفض المعارضة الاستئنافية المقامة من الفنان أحمد عبدالله محمود، وأيدت حبس أحمد عبدالله محمود سنتين لعدم سداده إيصال أمانة لصالح الفنانة سارة نخلة.
وكانت محكمة جنح أكتوبر قضت برفض المعارضة المقدمة من أحمد عبدالله محمود على حكم أول درجة القاضي بمعاقبته سنتين لعدم سداده إيصال الأمانة.

عن الكاتب

Nojoum

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

الصفحات

جميع الحقوق محفوظة

HitBladi